

Свої знання і вміння передають дітям 17 педагогів

Педагогічне кредо колективу:
“Збиратися разом це – початок ,
Триматися разом це – процес ,
Працювати разом це – успіх”.
Ф. Форд

Щасливий світ ваших дітей - наша турбота!
Наша робота має найблагороднішу мету – розвиток, виховання і навчання малят, тому ми намагаємося зрозуміти кожну особистість. Разом із дитиною розмірковуємо, досліджуємо, радимось, фантазуємо, мріємо, захоплюємось, радіємо.
Ми працюємо, щоб: Наші розумні малята, наче ті пташенята, Підростали і впевнено йшли у широкі світи, Не забули вони і Прилуки. і батьківську хату, І „Малятко”, де їм помагали зрости.

Відповідно до визначених пріоритетів, робота колектику ДНЗ № 2 санаторного типу туберкульозного профілю « Малятко» спрямована на індивідуалізацію освітнього процесу, підсилення тенденції особистісно орієнтованої гуманістичної моделі виховання, соціалізацію дошкільників, що допомагає нам бачити в кожній дитині індивідуальність і забезпечувати умови для росту її компетенції у відповідності з вимогами програми виховання та навчання дітей від двох до семи років " ДИТИНА".
Пріоритетними завданнями на найближчі 5 років в діяльності педагогічного колективу визначено:
- Особистісно-орієнтований підхід у забезпеченні соціальної адаптації дошкільників та їх готовності до навчання у школі.
- Єдність фізкультурно-оздоровчої та лікувально-профілактичної роботи як основа створення власного іміджу дошкільного навчального закладу.
- Розробка програмного забезпечення Базового компоненту дошкільної освіти.

Пріоритетні напрямки роботи ДНЗ:
- фізкультурно-оздоровчий,
- духовно - моральний,
- робота за інтересами.
Робота в групах проводиться відповідно до вимог та стандартів міністерства освіти і науки України, відповідно до затверджених планів та пріоритетних завдань. Керуючись загально - прийнятими формами та методами виховної роботи у ДНЗ, педагоги роблять акцент на найбільш опанованих методах та прийомах роботи з дітьми, притаманних саме їм. Кожна вікова група має своє обличчя і своє ім’я.
Педагоги забезпечують розвиток здібностей дітей через створення доброзичливої атмосфери з використанням розвивально предметно – ігрового середовища і життєвого простору дитини згідно вимог програми виховання та навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА".

У дошкільному закладі успішно вирішується вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних технологій.
Постійно впроваджуються інноваційні технології навчання:
- Оздоровчі технології: (кольоротерапія, казкотерапія, музикотерапія, пісочна терапія, сольова анімація та інше);
- Ігрова технологія — ТРВЗ;
- Технологія інтеграції;
- ІКТ;
- Сольова анімація та пісочна терапія;
- Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на занятті з малювання за методикою Л. Шульги;
- Раннє читання за методикою Овіда Декролі.
- Технологія формування інформаційно-ігрової творчості. Коректурні таблиці.
Тісно співпрацює колектив дошкільного закладу з родинами вихованців. Вирішуємо проблеми інтеграції родинного і суспільного виховання через впровадження інноваційних форм роботи з батьками.

Пріоритетні напрямки роботи ДНЗ:
фізкультурно-оздоровчий





Робота за інтересами




Духовно — моральне спрямування



Для успішної реалізації завдань фізкультурно-оздоровчої роботи дошкільний заклад має відповідну матеріальну базу: функціонує спортзал,спортивний майданчик, медичний кабінет.


Медперсонал (2 медичні сестри, лікар – педіатр) постійно допомагають дітям реабілітуватися після хвороби, використовуючи медичне обладнання та оздоровчі заходи (інгалятор, масаж, фітонапої).

Педагоги та медичні працівники працюють в єдиній системі фізкультурно-оздоровчої роботи, планують конкретні заходи щодо оздоровлення дітей, на основі медичних показників заповнюють «Листи здоров‘я», забезпечують повсякденний медичний контроль за станом здоров‘я дошкільнят, здійснюють ранковий прийом, термометрію, слідкують за чітким дотриманням режиму дня, зокрема режиму прогулянок.
Роботу за інтересами педагоги проводять на базі вікової групи, за якою вони закріплені. Зміст роботи охоплює різні сфери діяльності, тому кожна дитина може вибрати улюблене заняття.
У ДНЗ діє логопедичний пункт. Логопед, Охріменко Валентина Валентинівна, здійснює діагностування дітей, що потребують спеціального навчання та корекції. Логопедом закладу налагоджено тісний взаємозв‘язок з вихователями та батьками, що сприяє підвищенню ефективності роботи по виправленню вад мовлення у дітей.

Протягом навчального року, батькам та педагогічним працівникам надається консультаційна допомога з питань практичної психології, проводиться просвітницька робота з проблем вікової психології. Практичним психологом ДНЗ Мироненко М. М. розроблена методика обстеження творчих здібностей дітей-дошкільників, оформлено стенд «Психологічний аспект».
На базі ДНЗ працюють такі гуртки:
№ п/п | Назва гуртка | Напрямок | Керівник | Кількість дітей |
---|
| | | | |
---|
1 | "Маленькі казкарі" | Літературна творчість | Буряк Н. М. , вихователь | 12 |
---|
2 | "Азбука музичного театру" | Музичний водевіль | Вздорова О.В. , музичний керівник | 12 |
---|
3 | "Ми туристи" | Туристично - краєзнавча робота | Філонова С. Б., вихователь | 12 |
---|
4 5 | "Гармонія душі" "Чарівний пензлик" | Духовно - моральне спрямування Художньо - естетичне виховання | Мироненко М.М. Практичний психолог Калюжна А. В, вихователь | 12 12 |
---|
Педагоги ДНЗ та початкової ланки ЗОШ І-ІІІ ст. № 14 працюють у тісній взаємодії.

Підвищенню ефективності роботи по підготовці дітей до шкільного навчання сприяє взаємодія ДНЗ № 2 та ЗОШ І – ІІІ ст. № 14. Вся роботи передбачає:
- спільні педагогічні ради;
- відстеження подальших досягнень наших випускників;
- взаємовідвідування уроків та занять;
- проведення експрес-курсів, робота консультпункту з різних спільних проблем дошкільної та початкової ланки освіти;
- спільна робота психологів. Активно запроваджується в навчально – виховний процес дошкільного закладу досвід роботи школи № 14 за програмою « Крок за кроком до здоров’я » у сприянні рухової активності дітей .

Тісно співпрацює колектив дошкільного закладу з родинами вихованців. Вирішуємо проблеми інтеграції родинного і суспільного виховання через впровадження інноваційних форм роботи з батьками.
Наша робота має найблагороднішу мету – розвиток, виховання і навчання малят, тому ми намагаємося зрозуміти кожну особистість. Разом із дитиною розмірковуємо, досліджуємо, радимось, фантазуємо, мріємо, захоплюємось, радіємо.


Кiлькiсть переглядiв: 1277