Організація життєдіяльності | ||||
№ п/п | Режимні процеси в дитячому садочку | |||
1. | Прийом дітей, огляд, ігри, ранкова гімнастика | |||
2. | Сніданок | |||
3. | Ігри | |||
4. | Заняття | |||
5. | Підготовка до прогулянки | |||
6. | Прогулянка | |||
7. | Повернення з прогулянки підготовка до обіду | |||
8. | Обід | |||
9. | Сон | |||
10. | Підйом, загартовуючі процедури | |||
11. | Полуденок | |||
12. | Ігри, самостійна художня діяльність | |||
13. | Підготовка до прогулянки, прогулянка | |||
14. | Повернення з прогулянки, | |||
15. | Ігри, повернення дітей додому | |||
День | Діти раннього віку 1 молодша група | Наші малята 2 молодша група | Дослідники, чомусики Середня група | Наші старші діти Старша група | Наші старші діти Інтелектуальна група |
Понеділок | 1. Зростаємо дужими, 9.45 2 Дитина у довкіллі, 09.10 2 пол. дня Маленькі помічники ( доручення в осередках) | 1.Зростаємо дужими,9. 15 2. Дитина у довкіллі10.00 2 пол. дня Маленькі помічники (трудові доручення в осередках) | 1. Дитина у довкіллі 9.10 2. Музична скарбниця, ( 9. 45 ). 2 пол. дня Маленькі помічники ( художня праця). Гурток « Лабораторія народної медицини» | 1.Математична скарбничка (логіка + конструювання+ письмо), (економіка 1 раз на місяць), 9.00 2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 понеділок місяця, по підгрупам з 1 заняттям). 3. Музична мозаїка, ( художньо- естетичний р-ок), (10.10 ) 2 пол. дня. 1. СХД 2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 понеділок місяця). | 1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма,( мовленнєвий р-ок). 9.00 2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок), (10.10 ). 2 пол. дня. Факультатив «Віконечко в природу»+ 1т.- екологія+ малювання, 2т. – космос + мова, 3т. – валеологія, 4т. – худ. літ. (15.45) |
Вівторок | 1. Музична скарбничка, ( художньо — естетичний р-ок), 9.45 2. Математична скарбничка, (пізнавальний р-ок): (сенсорика+ конструювання+ мова), (9.15 ). 2 пол. дня Творчо – художня д-сть в осередках Міні – заняття з образотворчої діяльності. | 1.Музична мозаїка, ( художньо- естетичний р-ок),( 9. 10 ). 2. Математична скар-бничка, ( пізнавальний р-ок): ( сенсорика+ конструювання+мова). ( 9. 45 ) 3. Розвиваючі ігри психолога,( пізнавальний р-ок,( 10.10). 2 пол. дня Театралізована діяльність | 1. Математична скар-бничка, ( пізнавальний р-ок): ( сенсорика+ конструювання+мова). (9.10 ) 2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 вівторок місяця, по підгрупам з 1 заняттям). 2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),( 9.45 ) 2 пол. дня 1.Творчо – художня д-сть в осередках. 2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (1 вівторок місяця). | 1. 1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок). 9.00 2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок), (10.10 ). 2 пол. дня. Факультатив «Віконечко в природу» + 1т.- екологія+ малювання, 2т. – космос + мова, 3т. – валеологія, 4т. – худ. літ. (15.45) Гурток «Ми – туристи» | 1. Математична скарбничка ( пізнавальний р-к): (логіка+конструювання+ письмо, ( економіка 1 раз на місяць), 9.00 2. Музична мозаїка, ( художньо- естетичний р-ок), (10.00 ) 2 пол. дня. 1. СХД 2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 вівторок місяця). Гурток « Маленькі казкарі» |
Середа Середа | 1. Віконечко в природу, ( пізнавальний р-ок): ( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття), ( 9. 15 ). 2. Барвиста веселка, / малювання/,(художньо – естетичний р-ок). 2 пол. дня Розваги | 1. Віконечко в природу, ( пізнавальний р-ок): ( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття) ( 9. 10) 2. Барвиста веселка, / малювання/, ( художньо – естетичний р-ок),(9.30). 2 пол. дня Розваги | 1. Віконечко в природу, ( пізнавальний р-ок): ( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття), ( 9. 10). 2.Зростаємо дужими ( фізичний р-ок), (09.30). 3. Барвиста веселка, 10.00 / малювання/, (художньо – естетичний р-ок). 2 пол. дня Розваги | . 1. Барвиста веселка, / малювання/, (художньо – естетичний р-ок), ( 9.00). 2. Музична мозаїка, ( художньо- естетичний р-ок), 10.00 2 пол. дня Розваги Гурток « Гармонія душі» | 1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок).9.00 2. « До-мі-соль-ка», 9.00 по підг. 1 раз в місяць . « Щлях до мистецтва» 9.30, (художньо – естетичний р-к) 3. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),(10.00). 2 пол. дня 1.Розваги 2. Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 середа місяця). |
Четвер | 1. Зростаємо дужими, ( фізичний р-ок),(9.10). 2. Талановиті пальчики, ( ліпка, аплікація). 2 пол. дня Робота по підгрупам: 1-СХД, 2- дослідницько – пошукова д-сть. | 1.Слово до слова – зложиться мова, ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. (9.10) 2. Музична мозаїка., 10.00 ( художньо - естетичний р-ок) 2 пол. дня Робота по підгрупам: 1-СХД, 2-дослідницько – пошукова д-сть. | 1. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/, 9.10 (художньо – естетичний р-ок). 2. Розвиваючі ігри психолога,( пізнавальний р-ок,( по підгрупам з 1 заняттям) 2 пол. дня Робота по підгрупам: 1-СХД, 2-дослідницько – пошукова д-сть. | 1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок). 9.00 2. « До-мі-соль-ка», (по підгр.)9; « Щлях до мистецтва» 1 раз в місяць . (9.30), (художньо – естетичний р-к) 3. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),(10.00). 2 пол. дня Факультатив «Любій малечі про цікаві речі»,(пізнавальний р-ок): 1т.- Українознавство ОМ ( декоративне), 2т.- ОБЖД+ худ.літ. 3т.- Правове вих. + мова, 4т. – Предметний світ Гурток «Музичний водевіль» | 11. Барвиста веселка, / малювання/, (художньо – естетичний р-ок), ( 9.00). 2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 четвер місяця, по підгрупам з 1 заняттям). 9.00 3. Розвиваючі ігри психолога, ( пізнавальний р-ок,), (10.00). 2 пол. дня Факультатив «Любій малечі про цікаві речі»,(пізнавальний р-ок): 1т.- Українознавство ОМ ( декоративне), 2т.- ОБЖД+ худ.літ. 3т.- Правове вих. + мова, 4т. – Предметний світ Гурток «Музичний водевіль» |
П’ятниц я П’ятниця | 1.Музична скарбничка, ( художньо – естетичний р-ок), (9,10) 2.В гості книжка завітала, ( мовленнєвий розвиток): + художня література. 2 пол. дня Міні – заняття з образотворчої діяльності. | 1. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/, ( художньо – естетичний р-ок). 2.Зростаємо дужими, ( фізичний р-ок) (9.30). 3. Міні – заняття з образотворчої діяльності 2 пол. дня Творчі ігри | 1. Слово до слова – зложиться мова, ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. 9.10 2.Музична мозаїка, ( художньо-естетичний р-ок),( 9.45). 2 пол. дня 1.Міні – заняття з образо-творчої діяльності 2.Творчі ігри | 1.Слово до слова – зложиться мова, 9.00 ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. 2. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/, ( художньо – естетичний р-ок), (9.30).по підг. 3. Розвиваючі ігри психолога, ( пізнавальний р-ок,), (10.00). 2 пол. дня Художня праця | 1.Слово до слова – зложиться мова, ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. 9.00 2. Талановиті пальчики, ліпка, аплікація/, ( художньо – естетичний р-ок), (9.30). по підг. 3. Музична мозаїка, ( художньо- естетичний р-ок), 10.00 2 пол. дня Художня праця Гурток « Грація» |
) |