/Files/images/image.gif

Організація життєдіяльності
дітей ДНЗ №2 санаторного типу
туберкульозного профілю

№ п/п

Режимні процеси в дитячому садочку

1.

Прийом дітей, огляд, ігри, ранкова гімнастика
7.00-8.30

2.

Сніданок
8.30-8.50

3.

Ігри
8.50-9.05

4.

Заняття
9.05-10.50

5.

Підготовка до прогулянки
10.50-11.00

6.

Прогулянка
11.00-12.15

7.

Повернення з прогулянки підготовка до обіду
12.15-12.30

8.

Обід
12.30-13.00

9.

Сон
13.00-15.00

10.

Підйом, загартовуючі процедури
15.00-15.20

11.

Полуденок
15.20-15.30

12.

Ігри, самостійна художня діяльність
15.30-16.00

13.

Підготовка до прогулянки, прогулянка
16.00-16.30

14.

Повернення з прогулянки,
16.30-16.50

15.

Ігри, повернення дітей додому
16.50-19.09

/Files/images/IMG_1583.JPG

Зміст життєдіяльності дошкільників у першу половину дня

ПРИЙОМ ДІТЕЙ

1. Спілкування вихователя з дітьми: індивідуальні бесіди, ігри для спілкування і створення настрою дітей.

2. Організація самостійної діяльності дітей: різні види ігор, праця в куточку природи, образотворча діяльність.

3. Формування культурно-гігієничних навичок: використання носової хустки, контроль за зовнішнім виглядом, охайністю зачіски.

4. Формування культури поведінки: вітання, ввічливі взаємини з однолітками, дорослими. Підготовка до ранкової гімнастики. Ранкова гімнастика.

СНІДАНОК

1. Гігієничні процедури, (закріплення правил миття рук).

2. Сервірування столу: бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; привернення уаги дітей до естетичного оформлення столів.

3. Привернення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі; правила етикету; оцінювання діяльності.

/Files/images/gominkiy13.jpg

ЗАНЯТТЯ

1. Підготовка до заняття, (прибирання іграшок, переведення уваги на інший вид діяльності, оцінювання діяльності дітей);

2. Прибирання робочих місць після заняття.

3. Організація ігор.

/Files/images/SAM_3869.JPG

ПРОГУЛЯНКА

1. Підготовка до прогулянки: створення інтересу; ігрові прийоми; індивідуальні бесіди; добирання ігрового матеріалу; мотивація діяльності дітей на прогулянці.

2. Одягання: послідовність, вихід на прогулянку.

3. Спостереження на прогулянці.

4. Рухливі ігри: 2-3 гри великої рухливості; 2-3 гри малої та середньої рухливості; ігри на вибір дітей.

5. Праця на ділянці: мотивація діяльності дітей; визначення обсягу роботи; розподіл обов'язків; підготовка обладнання; виконання трудових дій; прибирання обладнання; оцінювання діяльності.

6. Індивідуальна робота з розвитку рухів, фізичних якостей.

7. Самостійна ігрова діяльність: створення умов для розвитку сюжетно-рольових ігор; ігри з природним матеріалом; інші види діяльності; індивідуальна робота із зображувальної діяльності, розвитку мовлення, театралізація в теплу пору року; ліплення Снігових Баб взимку.

8. Повернення з прогулянки: ігри; самоконтроль дітей; контроль і оцінювання їх діяльності; послідовність роздягання; вільна діяльність дітей.

ОБІД

1. Підготовка до обіду.

2. Гігієничні процедури: залучення уваги дітей до гігієничних процедур; закріплення правил миття рук; розповідь вихователя про чистоту; самоконтроль дітей; оцінювання діяльності.

3. Сервірування столу: бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; залучення уваги дітей до естетичного оформлення столів.

4. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання культури їжі; правила етикету; оцінювання діяльності.

5. Полоскання ротової порожнини після прийому їжі.

6. Підготовка до сну: гігієничні процедури; створення умов для організації сну; казкотерапія; укладання спати.

Організація режимних процесів у другу половину дня

ПІДЙОМ ДІТЕЙ

1. Поступовий підйом, спілкування вихователя з дітьми.

2. Індивідуальна робота з дітьми, створення умов для самостійної діяльності.

3. Коригувальна гімнастика після сну: підготовка до коригувальної гімнастики, привернення уваги дітей.

4. Загартовуючі процедури: "доріжка здоров'я", масаж.

5. Формування культурно-гігієничних навичок: привернення уваги дітей до гігієничний процедур; гігієничні процедури; закріплення правил миття рук; розповідь вихователя про чистоту; прийоми самоконтроля; оцінювання діяльності дітей; послідовність миття рук; послідовність одягання; контроль за зовнішнім виглядом, охайність зачіски.

6. Формування культури поведінки; доброзичливі взаємини з однолітками, дорослими.

/Files/images/SAM_3864.JPG

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Спілкування з дітьми, індивідуальна робота, ігри.

ПОЛУДЕНОК

1. Підготока до полудня, сервірування столу; бесіда з черговими; ознайомлення з меню, оголошення його дітям; залучення уваги до естетичності оформлення столів.

2. Залучення уваги дітей до їжі; індивідуальна робота з виховання навичок культури їжі; правила етикету; оцінювання діяльності дітей; прибираня столів.

/Files/images/SAM_5092.JPG

ПРОГУЛЯНКА

1. Підготовка до прогулянки; створеня інтересу; ігрові прийоми; індивідуальні бесіди; добирання ігрового матеріалу; мотивація діяльності дітей.

2. Одягання, відпрацювання послідовності одягання (ігрові, словесні, наочні, практичні прийоми).

3. Рухливі ігри: 2-3 ігри великої рухливості; 2-3 ігри малої та середньої рухливості; на вибір дітей.

4. Індивідуальна робота з розвитку рухів, фізичних якостей: самостійна ігрова діяльність; створення умов для розвитку сюжетно-рольових ігор; ігри з природним матеріалом; індивідуальна робота із зображувальної діяльності, розвитку мовлення; театралізація в теплу пору року; ліплення Снігових Баб взимку.
5. Організація самостійної діяльності дітей спокійних ігор; індивідуальна робота з дітьми та поступове повернення додому.

/Files/images/IMG_7215.JPG

ЗМІСТ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДНЗ № 2 САНАТОРНОГО ТИПУ ТУБЕРКУЛЬОЗНОГО ПАРОФІЛЮ ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2014 - 2015Н. Р.

День

Діти раннього віку

1 молодша група

Наші малята

2 молодша група

Дослідники, чомусики

Середня група

Наші старші діти

Старша група

Наші старші діти

Інтелектуальна група

Понеділок

1. Зростаємо дужими, 9.45

2 Дитина у довкіллі, 09.10

2 пол. дня

Маленькі помічники

( доручення в осередках)

1.Зростаємо дужими,9. 15

2. Дитина у довкіллі10.00

2 пол. дня

Маленькі помічники

(трудові доручення в осередках)

1. Дитина у довкіллі 9.10

2. Музична скарбниця, ( 9. 45 ).

2 пол. дня

Маленькі помічники

( художня праця).

Гурток « Лабораторія народної медицини»

1.Математична скарбничка (логіка + конструювання+ письмо), (економіка 1 раз на місяць), 9.00

2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 понеділок місяця, по підгрупам з 1 заняттям).

3. Музична мозаїка,

( художньо- естетичний р-ок), (10.10 )

2 пол. дня.

1. СХД

2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 понеділок місяця).

1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма,( мовленнєвий р-ок). 9.00

2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок), (10.10 ).

2 пол. дня.

Факультатив «Віконечко в природу»+

1т.- екологія+ малювання,

2т. – космос + мова,

3т. – валеологія,

4т. – худ. літ.

(15.45)

Вівторок

1. Музична скарбничка, ( художньо — естетичний р-ок), 9.45

2. Математична скарбничка, (пізнавальний р-ок): (сенсорика+ конструювання+

мова), (9.15 ).

2 пол. дня

Творчо – художня д-сть в осередках

Міні – заняття з образотворчої діяльності.

1.Музична мозаїка,

( художньо- естетичний р-ок),( 9. 10 ).

2. Математична скар-бничка, ( пізнавальний р-ок): ( сенсорика+ конструювання+мова).

( 9. 45 )

3. Розвиваючі ігри психолога,( пізнавальний р-ок,( 10.10).

2 пол. дня

Театралізована діяльність

1. Математична скар-бничка, ( пізнавальний р-ок): ( сенсорика+ конструювання+мова).

(9.10 )

2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 вівторок місяця, по підгрупам з 1 заняттям).

2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),( 9.45 )

2 пол. дня

1.Творчо – художня д-сть в осередках.

2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (1 вівторок місяця).

1.

1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок). 9.00

2. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок), (10.10 ).

2 пол. дня.

Факультатив «Віконечко в природу» +

1т.- екологія+ малювання,

2т. – космос + мова,

3т. – валеологія,

4т. – худ. літ.

(15.45)

Гурток «Ми – туристи»

1. Математична скарбничка ( пізнавальний р-к): (логіка+конструювання+ письмо, ( економіка 1 раз на місяць), 9.00

2. Музична мозаїка,

( художньо- естетичний р-ок), (10.00 )

2 пол. дня.

1. СХД

2.Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 вівторок місяця).

Гурток « Маленькі казкарі»

Середа

Середа

1. Віконечко в природу,

( пізнавальний р-ок):

( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття),

( 9. 15 ).

2. Барвиста веселка,

/ малювання/,(художньо – естетичний р-ок).

2 пол. дня

Розваги

1. Віконечко в природу, ( пізнавальний р-ок):

( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття)

( 9. 10)

2. Барвиста веселка,

/ малювання/, ( художньо – естетичний р-ок),(9.30).

2 пол. дня

Розваги

1. Віконечко в природу, ( пізнавальний р-ок):

( худ. літ.+ довкілля+ логіко – мат. поняття),

( 9. 10).

2.Зростаємо дужими

( фізичний р-ок), (09.30).

3. Барвиста веселка, 10.00 / малювання/, (художньо – естетичний р-ок).

2 пол. дня

Розваги

. 1. Барвиста веселка, / малювання/, (художньо – естетичний р-ок), ( 9.00).

2. Музична мозаїка,

( художньо- естетичний р-ок), 10.00

2 пол. дня

Розваги

Гурток « Гармонія душі»

1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок).9.00

2. « До-мі-соль-ка», 9.00 по підг.

1 раз в місяць .

« Щлях до мистецтва» 9.30, (художньо – естетичний р-к)

3. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),(10.00).

2 пол. дня

1.Розваги

2. Факультатив “Великий світ маленької дитини”, (2 середа місяця).

Четвер

1. Зростаємо дужими,

( фізичний р-ок),(9.10).

2. Талановиті пальчики,

( ліпка, аплікація).

2 пол. дня

Робота по підгрупам:

1-СХД,

2- дослідницько – пошукова д-сть.

1.Слово до слова – зложиться мова,

( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. (9.10)

2. Музична мозаїка., 10.00

( художньо - естетичний р-ок)

2 пол. дня

Робота по підгрупам:

1-СХД,

2-дослідницько – пошукова д-сть.

1. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/, 9.10 (художньо – естетичний р-ок).

2. Розвиваючі ігри психолога,( пізнавальний р-ок,( по підгрупам з 1 заняттям)

2 пол. дня

Робота по підгрупам:

1-СХД,

2-дослідницько – пошукова д-сть.

1. « В країні букв та звуків» + підготовка руки до письма, ( мовленнєвий р-ок). 9.00

2. « До-мі-соль-ка», (по підгр.)9;

« Щлях до мистецтва» 1 раз в місяць . (9.30), (художньо – естетичний р-к)

3. Зростаємо дужими, (фізичний р-ок),(10.00).

2 пол. дня

Факультатив «Любій малечі про цікаві речі»,(пізнавальний р-ок):

1т.- Українознавство

ОМ ( декоративне),

2т.- ОБЖД+ худ.літ.

3т.- Правове вих. + мова,

4т. – Предметний світ

Гурток «Музичний водевіль»

11. Барвиста веселка, / малювання/, (художньо – естетичний р-ок), ( 9.00).

2.Освітній проект “Великий світ маленької дитини” ( практ. псих.,1 четвер місяця, по підгрупам з 1 заняттям). 9.00

3. Розвиваючі ігри психолога,

( пізнавальний р-ок,), (10.00).

2 пол. дня

Факультатив «Любій малечі про цікаві речі»,(пізнавальний р-ок):

1т.- Українознавство

ОМ ( декоративне),

2т.- ОБЖД+ худ.літ.

3т.- Правове вих. + мова,

4т. – Предметний світ

Гурток «Музичний водевіль»

П’ятниц я

П’ятниця

1.Музична скарбничка, ( художньо – естетичний р-ок), (9,10)

2.В гості книжка завітала, ( мовленнєвий розвиток): + художня література.

2 пол. дня

Міні – заняття з образотворчої діяльності.

1. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/,

( художньо – естетичний р-ок).

2.Зростаємо дужими,

( фізичний р-ок) (9.30).

3. Міні – заняття з образотворчої діяльності

2 пол. дня

Творчі ігри

1. Слово до слова – зложиться мова,

( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. 9.10

2.Музична мозаїка, ( художньо-естетичний р-ок),( 9.45).

2 пол. дня

1.Міні – заняття з образо-творчої діяльності

2.Творчі ігри

1.Слово до слова – зложиться мова, 9.00 ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ.

2. Талановиті пальчики, / ліпка, аплікація/, ( художньо – естетичний р-ок), (9.30).по підг.

3. Розвиваючі ігри психолога, ( пізнавальний р-ок,), (10.00).

2 пол. дня

Художня праця

1.Слово до слова – зложиться мова, ( мовленнєвий р-ок): + худ. літ. 9.00

2. Талановиті пальчики, ліпка, аплікація/, ( художньо – естетичний р-ок), (9.30). по підг.

3. Музична мозаїка,

( художньо- естетичний р-ок), 10.00

2 пол. дня

Художня праця

Гурток « Грація»

)

/Files/images/002.gif

Кiлькiсть переглядiв: 7899

Коментарi