Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Про садочок
- 
В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ФУНКЦІОНУЄ 5 ВІКОВИХ ГРУП:
- Ранній вік — від 2 до 3 років.
- ІІ молодша група — від 3 до 4 років.
- Середня група — від 4 до 5 років.
- Старша група — від 5 до 6 років.
- Група інтелектуального спрямування (відвідують діти старшого дошкільного віку з випереджаючим рівнем розвитку)


Наші діти захищені і мають права

Раді вітати Ваших діточок в стінах нашого дошкільного закладу!
Режим роботи ДНЗ № 2 санаторного типу туберкульозного профілю
з 7.00 до 19.00










Головний принцип роботи нашого колективу:
“Щодня з дитиною. Починати з радістю- завершувати миром”

Пріоритетний напрямок діяльності ДНЗ:
«Модернізація навчально-виховного процесу на засадах гуманно - особистісного підходу»
Завдання ДНЗ:
• Гуманізація педагогічного спілкування.
• Створення максимально сприятливих умов для розкриття і розвитку здібностей і обдарувань кожної дитини, її внутрішнього потенціалу.
• Виховання гуманної особистості, якій притаманні почуття власної гідності й поваги до гідності інших людей,формування позитивних морально – естетичних якостей.
• Глибоке розуміння психологічного та фізичного розвитку дошкільника.
• Забезпечення педагогічної підтримки в особистісному зростанні, створюючи ситуацію успіху.
• Переосмислення сутності процесу виховання як «суб’єкт – суб’єктного» співробітництва. Створення умов для саморозвитку, творчої самореалізації дитини.

Принципи нашої роботи
1. Принципи гуманістичного спрямування :
- Прийняття та розуміння особистості дитини та її батьків.
- Надання можливості вибору.
- Відмова від жорстокої регламентації, категоричних оцінок діяльності та поведінки.
2. Принцип оптимального співвідношення:
- Оптимальне поєднання активних дій дорослих (які забезпечують процеси розвитку) та власної активності дитини;
- Використання різних типів, видів та форм організації занять, методів та прийомів роботи;
- Ознайомлення дітей з надбанням різних національних культур.
3. Принцип діяльності, інтегрованості дитячої індивідуальності:
- Сприйняття педагогом дитини не як набору окремих характеристик, а як цілісної, унікальної особистості;
- Врахування провідних, індивідуальних (вік, стать, тип вищої нервової діяльності тощо) та особистісних (потреб, намірів, ціннісних орієнтацій) якостей.
4. Принцип поєднання індивідуального та соціального.
5. Принцип відповідності предметно-ігрового середовища особливостям індивідуального розвитку: (доступність, варіативність, мобільність).
“Педагог починається з любові. Він приймає, підтримує, пізнає кожну дитину”

Правила нашої роботи:
1. Вірте в дитину.
Вірте навіть тоді, коли опускаються руки, коли зробив усе, а нічого не виходить.
Пам’ятайте, що доля дитини залежить тільки від вас
2. Вірте в себе.
Я вихователь, я фахівець.
Якщо не я, то хто ж допоможе дитині?
Якщо ви вірите в себе, обов’язково знайдете вихід із будь-якого становища…
3. Вірте в науку.

“Педагогіка – велика наука, можливо найважливіша…”
До послуг дітей та педагогів:
- методичний кабінет,
- музична зала,
- спортивна зала,
- кабінет практичного психолога,
- "Галерея духовності",
- музей — світлиця,
- логопедичний пункт,
- медичний блок,
- пральня,
- харчоблок.
В групах облаштовано роздягальні, спальні кімнати, туалетні кімнати, групові кімнати з ігровими осередками.







Кiлькiсть переглядiв: 1667
Ірина
2013-11-20 10:48:36Цікаво познайомитися з принципами та правилами роботи дошкільного закладу....