ШЛЯХ ДО МИСТЕЦТВА

Світ мистецтва безмежний. Тому, починаючи з дошкільного навчального закладу, педагоги ДНЗ № 2 під час бінарних занять «Шлях до мистецтва», розвивають в дітей художній смак, виховують важливу для людини якість – любов до мистецтва, до прекрасного.

Найважливішою умовою розкриття творчої активності дітей є створення загальної атмосфери доброзичливості, свободи, можливості досягти успіху для кожної дитини.

Благодатно впливає на розвиток дітей використання музичних творів у педагогічному процесі. Музика – бажана гостя на заняттях і з зображувальної діяльності. Під час занять музика створює атмосферу емоційної чутливості, гармонійності, які допомагають розвитку творчості. Музика допомагає розвинути уяву дитини, дарує їй творчі крила і з натхненням кличе маленького митця до створення краси, доповнює барвисту мову живопису мелодією любові, породжує натхнення і бажання творити.

Серед предметів естетичного циклу музика найбільше стимулює до творчої діяльності, сприяє формуванню пізнавальних та емоційно-мотиваційних функцій, розвитку творчого мислення, здібностей, комунікативності, а також позитивних якостей характеру: систематичності, працьовитості, наполегливості у досягненні мети. Музика є мовою серця, найніжніших почуттів, світу емоцій людини. Вона дає людині поштовх для внутрішнього переживання і уяви. Це внутрішнє відчуття та переживання викликає бажання передавати музику в дії, міміці, жестах, рухах, співі, грі, створювати нові художні образи.

Постійному поглибленому зацікавленню музикою та образотворчістю сприяють хороша педагогічна атмосфера, безпосередній зв’язок між вихователькою та дітьми.

Кiлькiсть переглядiв: 424