/Files/images/golovna/SAM_6395.JPG

Тема досвіду:
«Інноваційні підходи до блочно – тематичного планування освітньо – виховного процесу в дошкільному закладі».

ПІП : Половецька С. О.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада:вихователь – методист.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: «старший вихователь».

Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації творчої групи з метою розробки та систематизації блочно – тематичного планування на основі інтеграції ідеї комплексного, інтегрованого між предметного вивчення навчального матеріалу в освітньо – виховній роботі дошкільного закладу згідно Базової програми розвитку « Я у Світі».

Матеріали вміщують орієнтовне перспективне та щотижневе планування, яке побудоване за принципом групування навчального матеріалу в специфічні блоки та гнучкості використання його змісту педагогом упродовж місяця.

В досвіді роботи висвітлено поняття про сучасне заняття в ДНЗ, його формальні, змістовні та структурні ознаки.

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2008 р.

Наказ від 02.03.2008р. № 71 по ДНЗ № 2

Матеріал згрупований в методичні рекомендації.


/Files/images/psiholog/Мироненко Марина Михайлівна.jpg

Тема досвіду: «Розв’язання проблем та суперечностей в процесі входження дошкільника в нові умови життя через соціальне виховання».

ПІП : Мироненко М. М.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада: практичний психолог.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічне звання:не має.

«Гармонія душі», гурткова робота духовно – морального спрямування для дітей старшого дошкільного віку».

Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації гурткової роботи з метою виховання моральної особистості дошкільника, вирішення проблеми своєчасного виявлення здібностей, інтересів, мотивів та потреб пізнання дітьми оточуючого світу. Вихователь створила умови для активного самовираження дітей як творчих особистостей; які сприяють формуванню креативних, мовленнєво -комунікативних задатків; збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову сфери життєдіяльності дошкільників. Вихователь розробила план гурткової роботи на навчальний рік для дітей старшого дошкільного віку відповідно тематичного планування; методичні рекомендації для педагогів по здійсненню гурткової роботи; особливості діагностування дітей по визначенню рівня розвитку; тести для батьків; створення необхідного предметно-розвивального середовища. Досвід оформлено у методичні рекомендації «Гармонія душі», рік видання 2013, м. Прилуки

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2012-2013 н.р.

Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2

Досвід оформлено у методичні рекомендації «Гармонія душі».


/Files/images/golovna/SAM_7244.JPG

Тема досвіду: «Роль казки у розвитку творчості дітей дошкільного віку». Гурток « Маленькі казкарі»

ПІП : Онищенко В. Л.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада:вихователь.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічне звання:не має.

Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації гурткової роботи з метою розвитку комунікативних здібностей дошкільника, театралізованих нахилів, вирішення проблеми своєчасного виявлення здібностей, інтересів, мотивів та потреб пізнання дітьми оточуючого світу. Вихователь створила умови для активного самовираження дітей як творчих особистостей; які сприяють формуванню креативних, мовленнєво -комунікативних задатків; збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову сфери життєдіяльності дошкільників.

Вихователь розробила план гурткової роботи на навчальний рік для дітей старшого дошкільного віку відповідно тематичного планування; методичні рекомендації для педагогів по здійсненню гурткової роботи; особливості діагностування дітей по визначенню рівня розвитку; тести для батьків; створення необхідного предметно-розвивального середовища.

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2012-2013 н.р.

Наказ від 03.09.2012 р. № 59 по ДНЗ № 2


/Files/images/golovna/SAM_4094.JPG

Тема досвіду: «Ранній інтелектуальний розвиток – запорука щасливого майбуття».

ПІП : Філонова С. Б.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада: вихователь.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання:не має.

Короткий опис ППД. Провідна ідея досвіду – використання ігрових технологій в процесі розвитку ранніх інтелектуальних здібностей дошкільників. Новизна – навчання дітей читанню за методикою Л. Шелестової. Практична значущість – діти йдуть до школи повністю підготовлені.

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2005-2006 н.р.

Наказ від 09.04.2006 р. № 54 по ДНЗ № 2

Досвід оформлено у методичні рекомендації «Ранній інтелектуальний розвиток – запорука щасливого майбуття».


Тема досвіду: «Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільника в мовленнєвому розвитку шляхом використання методики Овіда Декролі в навчанні дітей ранньому читанню».

ПІП : Філонова С. Б.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада: вихователь.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання:не має.

Короткий опис ППД. Зміст досвіду центрів інтересів полягає в тому, що робота з дітьми базується навколо тем, які Декролі розробив відповідно до визнаних їм дитячими потребами. Практична значущість досвіду полягає в тому, що весь процес навчання читання пов’язаний з усіма видами діяльності і ділиться на 4 періоди. Створена система роботи, яка базується на дидактичних іграх і вправах. Матеріали ППД засвідчують доцільність використання даної методики.

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.

Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2

Досвід оформлено у методичні рекомендації «Читаємо за методикою Овіда Декролі з 3 років».


/Files/images/golovna/SAM_7246.JPG

Тема досвіду: «Світ гри дитячих відносин».

ПІП : Лісовець О. П.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада: вихователь.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.

Педагогічне звання:не має.

Короткий опис ППД. Змістом досвіду є залучення уваги дитини до іншого у його різноманітних проявах: у зовнішності, настрої, рухах, діях, вчинках. Запропоновані ігри допомагають дітям пережити почуття спільності один з одним, навчать помічати переваги та емоції однолітка і допомагати йому в ігровій та реальній взаємодії. Практична значущість досвіду роботи – це розробка змісту ігор згідно Програми «Дитина».

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.

Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2

Досвід оформлено у методичні рекомендації «Світ дитячих відносин»


/Files/images/golovna/портфоліо вихователя.jpg

Тема досвіду: «Виховання моральної поведінки у забезпеченні єдності дій особистості».

ПІП : Калюжна А. В.

Предмет: Дошкільна освіта.

Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.

Посада: вихователь.

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.

Педагогічне звання:не має.

Короткий опис ППД. В основу досвіду роботи покладена ідея В. Сухомлинського. Основним завданням є: ввести дитину у світ людських відносин, навчити жити серед людей, формуючи в них певні психологічні якості (увага, воля,емоції) та навички спілкування. Зміст досвіду вміщує поглиблену діяльність соціально – морального розвитку образу Я та адекватної позитивної самооцінки кожної дитини шляхом використання інноваційних технологій навчання.

Дата вивчення ППД

(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.

Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2

Досвід оформлено у методичні рекомендації.



Кiлькiсть переглядiв: 1214

Коментарi