Тема досвіду: «Інноваційні підходи до блочно – тематичного планування освітньо – виховного процесу в дошкільному закладі».
ПІП : Половецька С. О.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада:вихователь – методист.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Педагогічне звання: «старший вихователь».
Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації творчої групи з метою розробки та систематизації блочно – тематичного планування на основі інтеграції ідеї комплексного, інтегрованого між предметного вивчення навчального матеріалу в освітньо – виховній роботі дошкільного закладу згідно Базової програми розвитку « Я у Світі».
Матеріали вміщують орієнтовне перспективне та щотижневе планування, яке побудоване за принципом групування навчального матеріалу в специфічні блоки та гнучкості використання його змісту педагогом упродовж місяця.
В досвіді роботи висвітлено поняття про сучасне заняття в ДНЗ, його формальні, змістовні та структурні ознаки.
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2008 р.
Наказ від 02.03.2008р. № 71 по ДНЗ № 2
Матеріал згрупований в методичні рекомендації.

Тема досвіду: «Розв’язання проблем та суперечностей в процесі входження дошкільника в нові умови життя через соціальне виховання».
ПІП : Мироненко М. М.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада: практичний психолог.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Педагогічне звання:не має.
«Гармонія душі», гурткова робота духовно – морального спрямування для дітей старшого дошкільного віку».
Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації гурткової роботи з метою виховання моральної особистості дошкільника, вирішення проблеми своєчасного виявлення здібностей, інтересів, мотивів та потреб пізнання дітьми оточуючого світу. Вихователь створила умови для активного самовираження дітей як творчих особистостей; які сприяють формуванню креативних, мовленнєво -комунікативних задатків; збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову сфери життєдіяльності дошкільників. Вихователь розробила план гурткової роботи на навчальний рік для дітей старшого дошкільного віку відповідно тематичного планування; методичні рекомендації для педагогів по здійсненню гурткової роботи; особливості діагностування дітей по визначенню рівня розвитку; тести для батьків; створення необхідного предметно-розвивального середовища. Досвід оформлено у методичні рекомендації «Гармонія душі», рік видання 2013, м. Прилуки
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2012-2013 н.р.
Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2
Досвід оформлено у методичні рекомендації «Гармонія душі».

Тема досвіду: «Роль казки у розвитку творчості дітей дошкільного віку». Гурток « Маленькі казкарі»
ПІП : Онищенко В. Л.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада:вихователь.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Педагогічне звання:не має.
Короткий опис ППД. Матеріали ППД засвідчують доцільність організації гурткової роботи з метою розвитку комунікативних здібностей дошкільника, театралізованих нахилів, вирішення проблеми своєчасного виявлення здібностей, інтересів, мотивів та потреб пізнання дітьми оточуючого світу. Вихователь створила умови для активного самовираження дітей як творчих особистостей; які сприяють формуванню креативних, мовленнєво -комунікативних задатків; збагачує інтелектуальну, моральну, емоційно-вольову сфери життєдіяльності дошкільників.
Вихователь розробила план гурткової роботи на навчальний рік для дітей старшого дошкільного віку відповідно тематичного планування; методичні рекомендації для педагогів по здійсненню гурткової роботи; особливості діагностування дітей по визначенню рівня розвитку; тести для батьків; створення необхідного предметно-розвивального середовища.
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2012-2013 н.р.
Наказ від 03.09.2012 р. № 59 по ДНЗ № 2

Тема досвіду: «Ранній інтелектуальний розвиток – запорука щасливого майбуття».
ПІП : Філонова С. Б.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада: вихователь.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Педагогічне звання:не має.
Короткий опис ППД. Провідна ідея досвіду – використання ігрових технологій в процесі розвитку ранніх інтелектуальних здібностей дошкільників. Новизна – навчання дітей читанню за методикою Л. Шелестової. Практична значущість – діти йдуть до школи повністю підготовлені.
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2005-2006 н.р.
Наказ від 09.04.2006 р. № 54 по ДНЗ № 2
Досвід оформлено у методичні рекомендації «Ранній інтелектуальний розвиток – запорука щасливого майбуття».
Тема досвіду: «Розвиток інтелектуальних здібностей дошкільника в мовленнєвому розвитку шляхом використання методики Овіда Декролі в навчанні дітей ранньому читанню».
ПІП : Філонова С. Б.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада: вихователь.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.
Педагогічне звання:не має.
Короткий опис ППД. Зміст досвіду центрів інтересів полягає в тому, що робота з дітьми базується навколо тем, які Декролі розробив відповідно до визнаних їм дитячими потребами. Практична значущість досвіду полягає в тому, що весь процес навчання читання пов’язаний з усіма видами діяльності і ділиться на 4 періоди. Створена система роботи, яка базується на дидактичних іграх і вправах. Матеріали ППД засвідчують доцільність використання даної методики.
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.
Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2
Досвід оформлено у методичні рекомендації «Читаємо за методикою Овіда Декролі з 3 років».

Тема досвіду: «Світ гри дитячих відносин».
ПІП : Лісовець О. П.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада: вихователь.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст.
Педагогічне звання:не має.
Короткий опис ППД. Змістом досвіду є залучення уваги дитини до іншого у його різноманітних проявах: у зовнішності, настрої, рухах, діях, вчинках. Запропоновані ігри допомагають дітям пережити почуття спільності один з одним, навчать помічати переваги та емоції однолітка і допомагати йому в ігровій та реальній взаємодії. Практична значущість досвіду роботи – це розробка змісту ігор згідно Програми «Дитина».
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.
Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2
Досвід оформлено у методичні рекомендації «Світ дитячих відносин»

Тема досвіду: «Виховання моральної поведінки у забезпеченні єдності дій особистості».
ПІП : Калюжна А. В.
Предмет: Дошкільна освіта.
Навчальний заклад: дошкільний навчальний заклад № 2 санаторного типу туберкульозного профілю Прилуцької міської ради Чернігівської області.
Посада: вихователь.
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст першої категорії.
Педагогічне звання:не має.
Короткий опис ППД. В основу досвіду роботи покладена ідея В. Сухомлинського. Основним завданням є: ввести дитину у світ людських відносин, навчити жити серед людей, формуючи в них певні психологічні якості (увага, воля,емоції) та навички спілкування. Зміст досвіду вміщує поглиблену діяльність соціально – морального розвитку образу Я та адекватної позитивної самооцінки кожної дитини шляхом використання інноваційних технологій навчання.
Дата вивчення ППД
(документ, що підтверджує): 2013-2014 н.р.
Наказ від 03.09.2013 р. № 56 по ДНЗ № 2
Досвід оформлено у методичні рекомендації.
Кiлькiсть переглядiв: 1088