З дітьми молодшого дошкільного віку працюють вихователі:
ОНИЩЕНКО ВІКТОРІЯ ЛЕОНІДІВНА та КУНОВСЬКА ІННА МИКОЛАЇВНА.
Всю свою ласку та тепло вони передають дітям. Вчать любити рідну землю, любу, милу Україну. Малятам завжди весело і цікаво.
Помічник вихователя - ВЕДМІДСЬКА НАДІЯ МИКОЛАЇВНА намагається створити домашній затишок, вчасно нагодує дітей, допоможе одягнутися на прогулянку.
В груповій кімнаті чисто та по -домашньому комфортно. Ігрові осередки наповнені змістовними іграшками.
Вся освітня робота здійснюється згідно вимог програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" та варіативної програми "Світлі голівки".
Відчуття насолоди від праці та спілкування в природі
Серед видів освітньої діяльності у ДНЗ, які спрямовані на вирішення завдань освітньої лінії "Дитина у природному довкіллі", важливе місце посідає милування природою.
Під час хвилинок милування природою діти мають змогу накопичити досвід естетичного сприймання та оцінювання її об'єктів та явищ, а також вчаться співставляти уявлення про цінність людського життя із самоцінністю інших форм життя у природі.
Праця в природі є найбільш ефективним видом дитячої трудової діяльності тому,що це єдина праця, в процесі якої виробляються конкретні матеріальні цінності ( вирощувати квіти, овочі, ягоди та інше).
ЗРОСТАЄМО ДУЖИМИ
Здійсненню завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку сприяє створення оптимального рухового режиму в дошкільному навчальному закладі.
Вихователі інителектуальної групи створюють для дітей в дошкільному закладі необхідний обсяг рухової активності.
Завдяки достатньому обсягу рухової діяльності діти мають добре здоров’я, фізичний розвиток та швидше засвоюють фізичні вправи, яки не тільки розвивають та зміцнюють дитячий організм, попереджують різні захворювання, а також є одним із ефективних засобів лікування та відновлення сил дитини після хвороби.
Діти, які систематично виконують фізичні вправи відрізняються бадьорістю, життєрадісністю, оптимізмом та високою працездатністю як до фізичних, так і до розумових навантажень. При цьому більш висока тренованість підвищує стійкість організму дитини до негативного впливу зовнішнього середовища.
Рухова активність дитини має певний взаємозв’язок з її фізичним розвитком. Діти більш активні мають кращий фізичний розвиток.