
З дітьми п'ятого року життя працюють досвідчені педагоги КАЛЮЖНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА, ЛАТИШ ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА та помічник вихователя ПЕТРОВА ВАЛЕНТИНА ЮРІЇВНА.
Свою ніжність вони дарують маленьким дошкільнятам. Діти зростають в групі "Веселка" веселкові. Вони охоче граються, цікавляться всім новим, незнайомим, вчаться допомагати один одному, піклуватися про дорослих.
Групова кімната справжня веселка. Різнобарвні ігрові осередкі вміщують цікаві ігри, а природничий куточок наповнений живою красою як кімнатних рослин так і живими об'єктами.
Нині осінь нас чарує,
Неповторна, чарівна,
Різні барви нам дарує,
І дивує нас вона.
Виглядає так казково
Восени і парк і гай.
Розмаїттям кольоровим
Прикрашає осінь край!
Осінь дуже любить дітвора, тому цій порі року присвячена сторінка.


МАЛЕНЬКІ ПІКАССО
Заняття з образотворчого мистецтва в дитячому садку – важливий компонент естетичного виховання. Педагог навчає дітей бачити красу навколишнього життя, передавати свої враження в малюнках.

Особливу увагу слід звертати на самостійне ставлення дошкільнят до виконання завдань. Насамперед потрібно спонукати дітей виявляти самостійність у всіх випадках, де це можливо. Обов’язок вихователя – продумувати, де і в чому діти можуть виявити самостійність, знайти правильне співвідношення між прямим навчанням дітей і вихованням у них здібності бути самостійними.
На п’ятому році життя дитина засвоює багато нових знань і навичок, робить певні успіхи в розвитку своєї мови. Під впливом навчання, що проводиться в дитячому садку, у дітей з’являються прагнення до засвоєння нових знань і вмінь, інтенсивно розвивається уява, сприйняття, спостережливість. Діти цього віку добре розуміють мету зорового спостереження, починають виділяти головне в об’єкті, можуть протягом короткого часу спостерігати самостійно (але під керівництвом старших). У більшості дітей в процесі занять зображувальною діяльністю формуються цілісні образи моделей. Проте слід зауважити, що формування нових зорових образів потребує постійної допомоги і керівництва з боку дорослих.

МАЛЮЄМО ПРИРОДНИМИ БАРВНИКАМИ
Під впливом вихователя діти середньої групи починають відрізняти навчальну діяльність (працю) від гри, хоч у ряді випадків заняття проходять в ігровій формі.
Увага п’ятирічних дошкільнят більш стійка. Вони точніше визначають форми, кольори; запам’ятовують головним чином предмети і явища, які безпосередньо їх зацікавили або викликали ті чи інші емоційні переживання. У цьому віці з’являються найпростіші форми міркувань з приводу спостережуваних явищ.

АПЛІКАЦІЯ З ПРИРОДНОГО МАТЕРІАЛУ
У дитячому садку малювання займає провідне місце в навчанні дітей образотворчому мистецтву і включає три види: предметне малювання, сюжетне і декоративне. Кожному з них властиві свої завдання, які визначають програмовий матеріал і зміст роботи.
Основне завдання навчання малюванню – допомогти дітям пізнати навколишню дійсність, розвинути у них спостережливість, виховати відчуття прекрасного і навчити прийомам зображення. Одночасно здійснюється основне завдання образотворчої діяльності – формування творчих здібностей дітей в створенні виразних образів різних предметів доступними для даного віку образотворчими засобами.

СОЛЬОВА АНІМАЦІЯ
Кiлькiсть переглядiв: 547
Nana
2013-10-07 20:12:44This is a really inegtlilent way to answer the question. http://jdbepoillur.com [url=http://zmoduumt.com]zmoduumt[/url] [link=http://umsbaaypyq.com]umsbaaypyq[/link]...
Jhonatan
2013-10-05 22:40:06If you wrote an article about life we'd all reach entihgtenmenl....
Tamara
2013-10-05 07:24:52None can doubt the veciraty of this article....