/Files/images/gramoti/Чомучки1.jpg

/Files/images/gramoti/++++.gif

Чомучками зростають діти в інтелектуальній групі. Вихованцям завжди цікаво і весело. Про це дбають їх педагоги. Як приємно пофантазувати з вихователем ФІЛОНОВОЮ СВІТЛАНОЮ БОРИСІВНОЮ!

А коли поряд Буряк Наталія Миколаївна, то на обличчях діток сяє посмішка, адже вона така лагідна та уважна до дітей.

Помічник вихователя КОТЕЛЕНЕЦЬ ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА слідкує щоб група була чиста та затишна. Хоч діти ще малі, а опановують закон здорового способу життя.

Малята старшої групи стоять на порозі школи.

Через гру вихователі намагаються навчити дітей творчо мислити, самовиражатись в мовленнєвій, художній, театралізованій діяльності, розвивають гнучкість думки, оригінальність, допитливість, сміливість та креативність відповідно до вимог програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "ДИТИНА".

Працюючи над духовно - моральним розвитком дошкільників, вихователі спрямовують творчі сили на ствердження історичних надбань людства, національних ідеалів і духовної культури.

Педагоги дотримуються слів В. Сухомлинського:

"Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, музики, фантазії, творчості. Без цього вона засушена квітка".


Підготовка дітей до шкільного навчання

Основне завдання вихователя - здійснити поступовий перехід від сприймання математичнрго змісту в грі, побуті, спостереженнях та інших видах діяльності до цілеспрямованого його осмислення й засвоєння на заняттях, у спільній з ровесниками діяльності

Працюючи з дітьми, вихователь викликає в дітей інтерес до логіко - математичних завдань.

Зміст завдань з математики для дітей старшого дошкільного віку згідно програми "Дитина":

- лічба у межах 10,

- порядкова і кількісна лічба,

- ознайомлення з цифрами від 0 до 9,

- ознайомлення з українськими грошовими одиницями,

- ознайомлення з задачею, її структурою ( умова та запитання),

- складання прикладів на додавання та віднімання,

- знати трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, круг, квадрат,

- назва днів тижня, місяців.

/Files/images/goroskop/SAM_6357.JPG


Мова рідна, слово рідне

- Навчання елементів грамоти - це значить сприяти усвідомленню дитиною мовлення шляхом практичного ознайомлення з елементами мови ( речення, слово, склад, звук, буква);

- вчити розрізняти голосні й приголосні ( тверді та м'які) звуки мови;

- робити звуковий аналіз слів за схемами та фішками;

- вчити алгоритму усвідомленого читання складів, слів у межах вивчених літер;

- готувати руку до письма.

/Files/images/goroskop/SAM_6356.JPG


Театралізована діяльність

Діти старшої групи залюбки інсценізують знайомі літературні твори, казки, оповідання, вірші.

/Files/images/goroskop/SAM_6351.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6352.JPG


Зростаємо дужими

Вихователі старшої групи спрямовують роботу на збереження здоров'я дітей, покращення фізичного розвитку, підвищення опірності організму до несприятливих факторів внутрішнього і зовнішнього середовища, формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Сприяють активній участі у загартовуванні, запобіганню психічної та фізичної перевтоми дітей.

/Files/images/goroskop/SAM_6246.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6252.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6270.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6276.JPG


Чарівні фарби і талановиті пальчики

Головне завдання образотворчої діяльності дітей дошкільного віку полягає в емпіричному, чуттєвому пізнанні світу; вихованні пізнавальної і творчої активності, спрямуванні її на естетичне сприймання мінливості й різнобарвності світу, його краси; осмисленні краси в усіх її формах, а також естетичних якостей предметів та об'єктів оточуючого; особливості, неповторності, що передана в яскравих кольорах, цікавих формах, узорах, розписах, малюнках; прилученні дитини до світу мистецтва.

Вихователі на заняттях, в повсякденному житті спонукають малят до творчості. Формують вміння зображувати чарівний світ, який в свій час зображували майстри мистецтва.

Ознайомлюючи з декоративним мистецтвом Петриківки, діти розглядали роботи Тетяни Пати, намагалися створити свій мистецький шедевр.

/Files/images/goroskop/SAM_6523.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6527.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6528.JPG

Так люблю я малювати…

Мушу визнати, дивлюсь не на предмет,

А в його багатогранну душу,

Й не простий життя його сюжет.


ЛІПКА - улюблене заняття для дошкільників

Своєрідність ліплення полягає у тому, що за допомогою цього виду діяльності передається форма предмета в трьох вимірах.

Діти з задоволенням ліплять людей, тварин, посуд, транспортні засоби, овочі, фрукти, іграшки. Предмети, які вони створюють, використовуються в ігровій діяльності.

/Files/images/volonteri/SAM_6479.JPG

Під час підготовки до ліплення дитина дістає багато знань про предмет (назва, форма, будова, колір, призначення). Разом з тим збагачується і розвивається її словник, зв’язна мова, за допомогою якої можна описати образ по пам’яті. Це сприяє розвитку її мислення, уваги, уяви та інших процесів.

На заняттях дитина дістає відомості про способи ліплення і сама навчається це робити. На основі свого досвіду вона намагається самостійно розв’язати навчальні завдання, а згодом ця самостійність переростає у творчість.

/Files/images/volonteri/SAM_6482.JPG

Під час ознайомлення з предметом дитина навчається розуміти його красу. Вона сама починає передавати в ліпленні окремі виразні його ознаки, намагається ретельно обробити поверхню виробу, оздоблює його орнаментом і т.д.

Ознайомлюючи дітей з деякими зразками скульптури і декоративно-прикладного мистецтва, ми виховуємо в них любов і повагу до людей, що створили ці чудові речі.

/Files/images/volonteri/SAM_6467.JPG

Ліплення допомагає виховати цікавість до образотворчої діяльності. Дитина ставить перед собою певну мету і доводить почату справу до кінця, а це сприяє розвитку організованості, цілеспрямованості і наполегливості, дисциплінує її.

Дорослим потрібно пам’ятати, що вони повинні навчати дитину ліпити, а не зробити з неї скульптора, і ліплення не самоціль, а лише засіб всебічного розвитку і виховання.

/Files/images/volonteri/SAM_6488.JPG


САМОСТІЙНА ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

В старшій групі створені всі умови для творчості малят.

Тему для творчості пропонує осінь.

Весь матеріал, який готує педагог для дітей, спонукає до мистецьких шедеврів.

/Files/images/goroskop/SAM_6732.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6733.JPG

/Files/images/goroskop/SAM_6734.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 938

Коментарi