Використання казок
у навчально-виховній роботі
з дітьми дошкільного віку.
План роботи.
1. Опрацювати педагогічну літературу та періодику з даної тематики.
2. Скласти систему роботи з казкою у групах різного віку, врахо-вуючи вікові особливості.
3. Розробити план гуртка театралізованої діяльності.
4. Виготовити наочні посібники, які сприяли б розвитку творчих здібностей дітей під час роботи з казкою:
а) настільні ігри (ігри-подорожі за змістом знайомих казок, кубики-складалки, пазли);
б) дидактичні ігри з різних розділів програми, з використанням сюжетів знайомих казок;
в) різні види театрів (настільний, тіньовий, театр іграшки, рукавички, театр Петрушки, кулачковий, смикунчиків і т.д.);
г) розробити малюнки-схеми для складання дітьми чарівних та екологічних казок, спираючись на педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського чи А.Амонашвілі;
г) разом з дітьми виготовляти картки-схеми для навчання складання казок.
5. Разом з батьками, дітьми та вихователями створити «Кімнату казок» систематично поповнювати її, розширюючи напрямки роботи з казкою.
6. Написати для дітей сценарії театралізованих вистав за мотива-ми українських народних та авторських казок.
7. У груповій кімнаті створити умови які б сприяли розвитку творчих здібностей дітей.
8. З вихователями проводити систематичні консультації і семі-нари-практикуми з даної проблеми, ділитися досвідом із коле-гами інших дошкільних навчальних закладів.
9. Дібрати найкращі зразки робіт художників-оформлювачів книжок, які працюють над казковою тематикою.
10. Залучити батьків до роботи дитячого театру.
Кiлькiсть переглядiв: 1134