Робота творчої групи

«Салон педагогічних інновацій»

/Files/images/djif/9.gif

Проблема: "Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі дошкільного закладу"

Мета: спрямовувати роботу педагогів на створення передумов для розкриття творчих можливостей, надання процесу становлення у спрямуванні роботи на опрацювання та узагальнення інноваційних технологій та передових методик навчання.

Очікувані результати: Створення банку інноваційних технологій в роботі з дошкільниками відповідно завдань Базового компоненту дошкільної освіти.

Склад творчої групи: Вихователь – методист Половецька С. О. (керівник творчої групи);

Вихователі: Астаніна Н. В., Лісовець О.П., Калюжна А.В., Онищенко В.Л., Філонова С. Б.; Мироненко М. М. (практичний психолог), Вздорова О. В., (музичний керівник).

ПЛАН

ВЕРЕСЕНЬ

І етап

Підготовчо – організаційний

Мета: налаштування педагогів на плідну групову творчу діяльність, підвищення мотивації до обраної проблеми; визначення шляхів, способів, методів, прийомів впровадження інтерактивних технологій, проектів у навчально-виховному процесі дошкільного закладу.

Алгоритм проведення:

1. Обговорення ідеї та теми проблеми.

2. Обговорення підготовки до процесу впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі ДНЗ.

3. Обміркування шляхів вирішення проблеми.

4. Висловлення міркувань щодо форми представлення результату

ЖОВТЕНЬ - ЛИСТОПАД

ІІ етап

Діагностико – концептуальний

Мета: провести діагностування розвивального середовища, організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі та анкетування педагогічного колективу.

Алгоритм проведення:

1.Анкетування педагогічного колективу.

2.Організація консультативних днів на базі методичного кабінету з метою надання практичної допомоги вихователям у роботі над проблемою.

3.Опрацювання нормативно-правових документів та психолого- педагогічних джерел про використання інноваційних технологій в ДНЗ.

4.Ознайомлення з досвідом роботи ДНЗ, які активно впроваджують в практику роботи інтерактивні методи та форми роботи в організації навчально-виховного процесу.

5.Розробка рекомендацій, пропозицій щодо впровадження інноваційних технологій, інтерактивних методів та проектів в роботі дошкільного закладу.

6. Створення картотеки з проблеми

ГРУДЕНЬ, СІЧЕНЬ, ЛЮТИЙ, БЕРЕЗЕНЬ

ІІІ етап

Реалізація проблеми

Мета: розширити знання педагогів про інноваційні технології; допомогти педагогам зорієнтуватися у виборі інноваційних технологій для застосування їх у навчально-виховному процесі; формувати вміння працювати групами, досягаючи спільного результату; сприяти формуванню методичної культури педагогів.

Алгоритм проведення:

1.Круглий стіл: «Інноваційні педагогічні технології в системі дошкільної освіти»

2.Теоретичний семінар: «Впровадження інноваційних технологій в освітній простір сучасного дошкільного навчального закладу».

3.Семінар – практикум: «Інноваційні оздоровчі технології». Презентація інструктора з фізичного виховання «Оздоровча педагогіка».

4.Навчальний тренінг:«Використання нетрадиційних технік малювання у формуванні творчої особистості дитини.Розвиток творчих здібностей дошкільників на занятті з малювання за методикою Л. Шульги».

6. Семінар – практикум: «Ігрова діяльність за методикою Воскобовича».

7. Практичний семінар: «Формування інформаційно — ігрової творчості”. Метод коректурних таблиць.

8.Виставка психолого – педагогічної та методичної літератури з проблеми

КВІТЕНЬ - ТРАВЕНЬ

ІV етап

Підсумок роботи над проблемою

Мета: проаналізувати з педагогами період роботи творчої групи від початку до кінця.

Надати можливість оцінити свою діяльність, проаналізувати успіхи і невдачі.Зробити психологічну характеристику власного особистісного розвитку, усвідомлено відноситись до цього досвіду і самоаналізу. Відібрати для подальшої роботи ті педагогічні методи й прийоми, які дали найкращі результати.

Алгоритм проведення:

1.Підсумково – аналітична бесіда.

2.Самоаналіз роботи над проблемою кожного члена творчої групи.

3.Анкетування педагогів « Оцінка роботи в творчій групі».

4.Підведення підсумків та окреслення результатів роботи творчої групи.

5.Узагальнення досвіду роботи групи за проблемою та розробка методичних рекомендацій.

6. Оформлення звіту про роботу творчої групи.


Клуб педагогічної майстерності « Джерельце»

Мета:Підтримувати діловий тонус педагогів, стимулювати розвиток ініціативи, творчості, пошуку. Створювати умови для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання.

ПЛАН

1. Теоретичний семінар “Формування патріотизму та виховання людяності в дітей дошкільного віку”. (Жовтень. Половецька С. О.).

2. Семінар — практикум “Патріотичне виховання засобами інтегрованої освітньої діяльності”. (Листопад. Калюжна А. В.).

3. Круглий стіл: “Організація театралізованої діяльності в ДНЗ, ( види театрів, зміст завдань)”. (Грудень. Лісовець О. П.).

4. Семінар — практикум з практичним показом елементів хореографії: “Мистецтвознавчий і педагогічний потенціал хореографії”. (Січень. Вздорова О. В.).

5. Тренінг “Розвиток творчих здібностей дитини - дошкільника”. (Січень. Мироненко М. М.).

6. Практичний семінар: “Рухова активність в ДНЗ”. (Лютий. Астанііна Н. В.).

7. Ділова гра: “Рух для здоров'я”. (Березень. Філонова С. Б.).

8. Ігровий тренінг: “Координація дій інструктора з фізкультури та вихователя — важливий чинник ефективності фізкультурно — оздоровчої роботи”. (Квітень. Терентій Л. О.).

Майстер – клас: «Природа. Творчість. Краса»

МЕТА : навчити творчо працюючих педагогів методиці колективного пошуку можливих варіантів впровадження мистецтва світу прекрасного у широку педагогічну практику .

ЖОВТЕНЬ

1. “Хореографія — гармонія руху”.

Відповідальні - завідувач, вихователь — методист, керівник танцювальної студії ЦТДЮ.

БЕРЕЗЕНЬ

2. «Від руху - до здоров'я”.

Відповідальні - завідувач, вихователь — методист,вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. № 14.

ВІДКРИТІ ПОКАЗИ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ

ЖОВТЕНЬ - «Наше місто —наш дім, дуже гарно жити в нім”, (віртуальна подорож по рідному місту в інтелектуальній групі). (Буряк Н. М.).

ЛИСТОПАД - “Віночок для Наталочки”, (вчимося говорити), інтегроване заняття-гра з дітьми раннього дошкільного віку. (Астаніна Н. В.).

ГРУДЕНЬ - «Козаки в колисках підростають знов»,(інтегроване заняття патріотичного змісту). (Лісовець О. П.).

СІЧЕНЬ - “Великий світ маленької дитини”, (інтегроване заняття з елементами театралізації духовно — морального спрямування). (Калюжна А. В.).

ЛЮТИЙ - “Театральна подорож”, (гра — подорож театральними стежками). (Малоголова Ю. О.).

БЕРЕЗЕНЬ - “Морська спортивна показуха”, (сюжетне заняття фізичного розвитку в старшій групі). (Терентій Л, О.).

КВІТЕНЬ - Гімнастика пробудження “Допитливий сонячний зайчик” ( молодший вік). (Куновська І. М.).

Кiлькiсть переглядiв: 1219

Коментарi

  • оксана

    2015-09-14 16:33:36

    дуже хочу прочитати заняття казки в колисках підростають знов...