/Files/SAM_6158.JPG

29 серпня 2013 року у м. Прилуки відбулася обласна серпнева конференція працівників освіти.

До початку роботи конференції делегації освітян з усіх районів та міст області відвідали дошкільні, загальноосвітні навчальні заклади Прилук та Центр творчості дітей та юнацтва. Під час дружніх зустрічей гості мали змогу побачити матеріально-технічну базу закладів освіти Прилук, познайомитися з педагогами, обговорити питанняготовності до нового навчального року.

Зустріч гостей із Семенівського та Куликівського району Чернігівської області в ДНЗ № 2

/Files/images/SAM_6150.JPG/Files/images/bbloteka/SAM_6151.JPG/Files/images/bbloteka/SAM_6152.JPG/Files/SAM_6153.JPG/Files/SAM_6155.JPG

Серпнева конференція працівників освіти міста Прилуки

30 серпня 2013 року в актовій залі Центру творчості дітей та юнацтва відбулася серпнева конференція працівників освіти міста, участь у якій взяли міський голова Юрій Беркут, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Григорій Мисан, секретар міської ради Олександр Правосуд, голова депутатської комісії з питань освіти, медицини, культури, спорту, соціального захисту населення Василь Бучинський, завідувач кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ЧОІППО ім. К. Д. Ушинського, доктор педагогічних наук Андрій Давиденко, керівники та педагогічні працівники дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, представники засобів масової інформації.

Відкрила конференцію начальник управління освіти Тетяна Клименко, яка підвела підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у 2012-2013 навчальному році, проаналізувала стан підготовки до 2013-2014 навчального року та визначила пріоритетні завдання на цей навчальний рік.

Виступ вихователя - методиста Половецької С. О. про підсумки роботи ДНЗ № 2 за 2012/2013 н. р. та пріоритетні напрямки роботи на новий навчальний рік на міській серпневій конференції 30.08.2013 року.

Доброго дня, шановне зібрання!

Я маю нагоду перед педагогічною громадою підсумувати роботу ДНЗ № 2 санаторного типу за минулий навчальний рік та оголосити пріоритетні завдання на наступний.

На сьогодні важливим є дати відповідь на 5 основних питань:

- Де виховуємо?

- Кого виховуємо?

- Хто виховує?

- Як навчаємо і виховуємо?

- Як будемо організовувати навчання та виховання?

Відповідаючи на ці питання, хочу запевнити головних споживачів наших послуг – дітей і батьків, що ДНЗ № 2, як єдиний заклад санаторного типу в нашому місті, спрямовує освітньо - виховну роботу на збереження, зміцнення здоров’я кожної дитини, та надання їй якісної дошкільної освіти.

Власна система фізкультурно — оздоровчої роботи, співпраця з ЗОШ І-ІІІ ст № 14 у впровадженні програми “Крок за кроком до здоров'я”, сприяє зниженню захворюваності вихованців.

Адміністрація та колектив дбають про те, щоб кожна дитина почувала себе захищеною, щасливою, могла розвиватися, виховуватися і творчо діяти.

Тому багато зроблено для модернізації навчально-матеріальної бази закладу. Закуплено нові меблі, здійснено поточний ремонт всіх вікових груп, оновлено дизайн музичної та спортивної зали.

Значна увага надається організації розвивального простору . Ми прагнемо зробити дитячий садок затишним, комфортним для перебування дітей, привабливим для батьків та гостей.

Результатом проведеної роботи є:

- зайняте 32 рейтингове місце серед 100 кращих ДНЗ України;

- 4 місце в Україні у номінації «Ігровий майданчик»;

- 5 місце серед ДНЗ Чернігівської області

- І місце серед ДНЗ міста Прилуки.у фотоконкурсі «Наш ДНЗ найкращий», оголошеного інтернет - порталом рейтингу освітніх закладів України.

Не можу не відмітити роботу наших творчих, молодих педагогів, до речі вони мають вищу фахову освіту, нагороди, відзнаки, щодо забезпечення сучасного рівня розвивально - виховної та освітньої функції дитячого закладу.

З метою пропагування нашого досвіду, на базі закладу, на високому рівні були проведені змістовні загально – міські форми методичної роботи для різних категорій педпрацівниеів з використанням сучасних інноваційних технологій, таких як ІКТ, ігровий сендплей, раннє навчання читанню, театр горизонтального пластичного балету.

Протягом звітного року ми намагалися максимально реалізувати Базовий компонент дошкільної освіти. А зараз готуємось до переходу на оновлену програму виховання і навчання дітей від 2 до 7 років « Дитина». Програма легка у користуванні, доступна у сприйманні змісту

З метою реалізації ІІ етапу науково — методичної теми “ Формування світоглядних орієнтирів та духовно — моральних цінностей особистості в навчально — виховному процесі” в закладі створено «Галерею духовності», яка відзначена подякою в огляді – конкурсі. Матеріали надруковані в газеті«Дитячий садок» січень 2013 р. Музейна педагогіка, як одна із складових проекту, розміщена на інтернет – сайті «Диво – деревце». У наступному навчальному році педагогічний колектив продовжить роботу з даної теми.

2013 р. оголошено роком дитячої творчості. Тому наш заклад прийняв участь:

- у Всеукраїнському конкурсі дитячої творчості «Безпечна країна очима дитини»;

- у ІІІ міському фестивалі «Сузір’я дошкільнят», ( переможцем став Дмитро Оніщенко у номінації «Гумореска»). Матеріали конкурсу надіслані для участі в обласному етапі Всеукраїнського фестивалю «Сузір’я талановитих дошкільнят»;

- у міському та обласному етапах Всеукраїнського фестивалю дитячої поезії. Результат: І місця у номінації «Кращий вірш поетів», ( музичний керівник Вздорова О. В.).

У дошкільнят є цікава дидактична гра «Добре чи погано», яка навчає дітей аналізувати, аргументувати свій вибір. Тому ми визначили, що вивчення та впровадження будь-якої нової технології буде відбуватися за правилами цієї дидактичної гри. Ми змогли уникнути штучного бажання відповідати моді та перетворили це бажання на природній потяг педагогів до інноваційної діяльності. Тому і маємо результати в роботі. Під час проведення засідання «Школи новаторства», вихователь середньої групи Філонова С. Б. продемонструвала вміння дітей читати з 4 років за методикою Овіда Декролі.

Протягом багатьох років в закладі функціонує група інтелектуального спрямуваня. В цьому році їх було дві. Це наша гордість і наша надія. Працюючи за варіативною програмою «Світлі голівки», діти ідуть до школи повністю підготовлені.

Ми не копіювали школу. Не перетворювали дитячий садок, якщо не в маленьку школу, то у заклад, де до неї активно готують. Ми використали методики, адекватні вікові дитини, де навчання стало для дитини приємністю.

Але в роботі є і проблеми. І на мій погляд вони полягають в методичному забезпеченні дошкільної освіти.

- Це часта зміна діючих програм. Адже не встигли педагоги реалізувати та створити власні наробки до програми «Я у Світі», як вже переходимо на нову.

- Це неналежне на державному рівні забезпечення дошкільних закладів методичною літературою, рекомендованою МОН України, та посібниками для роботи з дітьми. Все, що ми маємо, - все купується за власні кошти.

- Це зростання кількості молодих батьків, які не можуть або не хочуть створити належні умови для розвитку, виховання та навчання своїх дітей. Тому твсна співпраця з батьками - це одне з пріоритетних завдань сучасного ДНЗ. Ось ми і отримали відповідь на п'ять запитань, які були поставлені на початку мого виступу.

Дякую за увагу!

Кiлькiсть переглядiв: 380

Коментарi