Проект "Дайте дитині награтись!"

/Files/images/Изображение 064.jpgХарактеристика проекту:

- за метою проектної діяльності – творчий;

- за кількістю учасників – груповий за тривалістю – довготривалий.

Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань”. В.Сухомлинський

Вічність – то дитина, що бавиться грою”. Геракліт

Проект “Дайте дитині награтися” спрямований на реалізацію мети:

формування всебічно розвиненої особистості на етапі дошкільного дитинства. Автори проекту переконані, що “гра – особлива форма самостійної діяльності дитини, у грі починається моральний та розумовий розвиток дитини, а головне – становлення особливості. /Files/images/Изображение 026.jpg

Саме тому грі необхідно приділяти увагу з ранніх років. Вона допоможе набути знань, умінь, навичок. Гра відіграє важливу роль у розумовому, естетичному фізичному вихованні дошкільника.

У ході реалізації проекту будуть проведені такі найголовніші заходи:

- Цільові прогулянки до аптеки, поліклініки. - Екскурсія в мед кабінет д/з.

- Творчі зустрічі з бібліотекарем, перукарем, продавцем, лікарем.

- Конкурси “Чия професія найважливіша”.

- Виставки дитячих атрибутів до ігор.

/Files/images/IMG_4867.JPGОчікувані результати:

- всебічний розвиток особистості дитини-дошкільника через залучення до гри;

- підвищення дитячої цікавості до гри;

- ставлення до гри як до системи навчання і виховання дошкільнят;

- бажання приймати участь у грі;

- поповнення ігрового кутка сюжетно-рольовими іграми в групі і дома;

- активна участь батьків і дітей у різноманітних заходах груп та д/з.

Учасники проекту: вихованці середньо-старшої групи, вихователі батьки.

Опис проекту.

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект.

Гра – це творче відображення дійсності. У грі дитина не прагнуть до точного копіювання, а вносять у гру власну видумку, фантазію.

Гра є засобом уточнення і збагачення знань. Вона має колективний характер. У грі діти вступають у взаємні стосунки, співпереживають, допомагають один одному, підпорядковують свої бажання бажанням колективу.

засобом уточнення і збагачення знань. Вона має колективний характер. У

грі діти вступають у взаємні стосунки, співпереживають, допомагають один одному, підпорядковують свої бажання бажанням колективу.

Гра – невід’ємний від людського існування вид діяльності, у процесі якої відбиваються і закріплюються уявлення про навколишній світ, формуються навички, необхідні для успішної праці, виховуються організаторські , творчі здібності. Вона стимулює наполегливість, тренує увагу, збагачує пам’ять. Першим вченим, що намагався систематизувати вивчення гри був німецький вчений Гросс. Він вважав, що гра є несвідомою підготовкою молодого організму до життя.

Бюллер твердив, що весь зміст гри полягає в тому задоволенні, яке вона дає дитині. Але при цьому лишилася нерозкритою причина, що породжує в дітей почуття радості від гри. Першим хто по-іншому підійшов до пояснення природи гри був російський вчений Г.В. Плеханов. Він твердив, що гра виникає у праці./Files/images/IMG_4884.JPG

Мета проекту

через гру навчити дітей бачити та цінувати красу навколишнього світу,

життя, мистецтва, природи; прищеплювати їм найважливіші цінності християнської моралі, етики і моралі; розвивати творчі та мовленнєві здібності; формувати себе як особистість; виховувати бажання гратися; сприяти налагодженню тісної взаємодії педагогів, батьків і дітей.

Завдання проекту:

Започаткувати акцію “День добрих справ”.

Практикувати щомісячний День “У нас в гостях Грайлинка”. Створити гурток “Веселі і кмітливі”. Конкурси атрибутів до ігор. Влаштовувати круглий стіл “Яка гра мені до вподоби”. Організувати День відкритих дверей для батьків.

ПЛАН реалізації проекту:

1 Зустріч авторського колективу з батькамию ( Жовтень Вихователі Ознайомлення з метою проекту)

2 Робота з атрибутами до ігор. ( Жовтень Вихователі Підбір атрибутів, розширення знань стосовно теми проекту).

3 Регулярні зустрічі учасників проекту. ( Впродовж року Вихователі Розподіл і уточнення обов’язків. Планування роботи).

4 Анкетування батьківю ( Листопад Вихователі З’ясування цілей виховання. Ставлення до сюжетно-рольової гри )./Files/images/foto3.jpg

5 Впорядкувати всі атрибути до сюжетно-рольових ігор. (Листопад Вихователі Для використання в роботі з дітьми).

6 Консультації для батьків:( Грудень Вихователі Створення центру сюжетно-рольової гри вдома - Організація центру сюжетно-рольової гри вдома; Розширення знань батьків про гру - Як викликати у дітей цікавість до гри;).

7 Започаткувати акцію “День добрих справ”. ( Грудень Вихователі Залучити батьків до співпраці ).

8 День гри “ У нас в гостях Грайлинка”. ( Січень Вихователі Оформити в групі аптечку швидкої допомоги. - екскурсії в мед кабінет, на кухню Вихователі Розширити знання дітей про працю в сфері обслуговування - цільові прогулянки до аптеки; поліклініки Вихователі Виховувати повагу до професії).

9 Поновлення атрибутів до інших сюжетно-рольових ігор “Сім’я”, “Бібліотека”, “Перукарня”, та інші транспорт. ( Січень Вихователі діти сер.-ст.гр. Розвивати творчість дітей .)

10 Організація гуртка “Веселі і кмітливі”. ( Лютий Вихователі Залучити дітей до трудової діяльності. Бережне ставлення до атрибутів).

11 Конкурс для батьків і дітей. ( Березень Вихователі Формувати уявлення про користь професії - “Всі професії важливі вибирай на смак” Вихователі ).

12 Зробити альбом фотографій дітей в ролях. ( Квітень-травень Вихователі Співпраця з родинами.).

/Files/images/Изображение 023.jpgРезультати проекту:

- Створення та збагачення ігрових центрів в групах і дома.

- Збагачення освітньо-виховного середовища.

- Поглиблення знань батьків про значення сюжетно-рольових ігор.

- Розвиток інтересу дітей до ігор.

- Бажання дітей гратися самостійно.

Кiлькiсть переглядiв: 781

Коментарi