Проект "Дайте дитині награтись!"
Характеристика проекту:
- за метою проектної діяльності – творчий;
- за кількістю учасників – груповий за тривалістю – довготривалий.
Гра – це іскра, що запалює вогник допитливості і любові до знань”. В.Сухомлинський
Вічність – то дитина, що бавиться грою”. Геракліт
Проект “Дайте дитині награтися” спрямований на реалізацію мети:
формування всебічно розвиненої особистості на етапі дошкільного дитинства. Автори проекту переконані, що “гра – особлива форма самостійної діяльності дитини, у грі починається моральний та розумовий розвиток дитини, а головне – становлення особливості. 
Саме тому грі необхідно приділяти увагу з ранніх років. Вона допоможе набути знань, умінь, навичок. Гра відіграє важливу роль у розумовому, естетичному фізичному вихованні дошкільника.
У ході реалізації проекту будуть проведені такі найголовніші заходи:
- Цільові прогулянки до аптеки, поліклініки. - Екскурсія в мед кабінет д/з.
- Творчі зустрічі з бібліотекарем, перукарем, продавцем, лікарем.
- Конкурси “Чия професія найважливіша”.
- Виставки дитячих атрибутів до ігор.
Очікувані результати:
- всебічний розвиток особистості дитини-дошкільника через залучення до гри;
- підвищення дитячої цікавості до гри;
- ставлення до гри як до системи навчання і виховання дошкільнят;
- бажання приймати участь у грі;
- поповнення ігрового кутка сюжетно-рольовими іграми в групі і дома;
- активна участь батьків і дітей у різноманітних заходах груп та д/з.
Учасники проекту: вихованці середньо-старшої групи, вихователі батьки.
Опис проекту.
Проблема, на вирішення якої спрямовано проект.
Гра – це творче відображення дійсності. У грі дитина не прагнуть до точного копіювання, а вносять у гру власну видумку, фантазію.
Гра є засобом уточнення і збагачення знань. Вона має колективний характер. У грі діти вступають у взаємні стосунки, співпереживають, допомагають один одному, підпорядковують свої бажання бажанням колективу.
засобом уточнення і збагачення знань. Вона має колективний характер. У
грі діти вступають у взаємні стосунки, співпереживають, допомагають один одному, підпорядковують свої бажання бажанням колективу.
Гра – невід’ємний від людського існування вид діяльності, у процесі якої відбиваються і закріплюються уявлення про навколишній світ, формуються навички, необхідні для успішної праці, виховуються організаторські , творчі здібності. Вона стимулює наполегливість, тренує увагу, збагачує пам’ять. Першим вченим, що намагався систематизувати вивчення гри був німецький вчений Гросс. Він вважав, що гра є несвідомою підготовкою молодого організму до життя.
Бюллер твердив, що весь зміст гри полягає в тому задоволенні, яке вона дає дитині. Але при цьому лишилася нерозкритою причина, що породжує в дітей почуття радості від гри. Першим хто по-іншому підійшов до пояснення природи гри був російський вчений Г.В. Плеханов. Він твердив, що гра виникає у праці.
Мета проектучерез гру навчити дітей бачити та цінувати красу навколишнього світу,
життя, мистецтва, природи; прищеплювати їм найважливіші цінності християнської моралі, етики і моралі; розвивати творчі та мовленнєві здібності; формувати себе як особистість; виховувати бажання гратися; сприяти налагодженню тісної взаємодії педагогів, батьків і дітей.
Завдання проекту:Започаткувати акцію “День добрих справ”.
Практикувати щомісячний День “У нас в гостях Грайлинка”. Створити гурток “Веселі і кмітливі”. Конкурси атрибутів до ігор. Влаштовувати круглий стіл “Яка гра мені до вподоби”. Організувати День відкритих дверей для батьків.
ПЛАН реалізації проекту:
1 Зустріч авторського колективу з батькамию ( Жовтень Вихователі Ознайомлення з метою проекту)
2 Робота з атрибутами до ігор. ( Жовтень Вихователі Підбір атрибутів, розширення знань стосовно теми проекту).
3 Регулярні зустрічі учасників проекту. ( Впродовж року Вихователі Розподіл і уточнення обов’язків. Планування роботи).
4 Анкетування батьківю ( Листопад Вихователі З’ясування цілей виховання. Ставлення до сюжетно-рольової гри ).
5 Впорядкувати всі атрибути до сюжетно-рольових ігор. (Листопад Вихователі Для використання в роботі з дітьми).
6 Консультації для батьків:( Грудень Вихователі Створення центру сюжетно-рольової гри вдома - Організація центру сюжетно-рольової гри вдома; Розширення знань батьків про гру - Як викликати у дітей цікавість до гри;).
7 Започаткувати акцію “День добрих справ”. ( Грудень Вихователі Залучити батьків до співпраці ).
8 День гри “ У нас в гостях Грайлинка”. ( Січень Вихователі Оформити в групі аптечку швидкої допомоги. - екскурсії в мед кабінет, на кухню Вихователі Розширити знання дітей про працю в сфері обслуговування - цільові прогулянки до аптеки; поліклініки Вихователі Виховувати повагу до професії).
9 Поновлення атрибутів до інших сюжетно-рольових ігор “Сім’я”, “Бібліотека”, “Перукарня”, та інші транспорт. ( Січень Вихователі діти сер.-ст.гр. Розвивати творчість дітей .)
10 Організація гуртка “Веселі і кмітливі”. ( Лютий Вихователі Залучити дітей до трудової діяльності. Бережне ставлення до атрибутів).
11 Конкурс для батьків і дітей. ( Березень Вихователі Формувати уявлення про користь професії - “Всі професії важливі вибирай на смак” Вихователі ).
12 Зробити альбом фотографій дітей в ролях. ( Квітень-травень Вихователі Співпраця з родинами.).
Результати проекту:
- Створення та збагачення ігрових центрів в групах і дома.
- Збагачення освітньо-виховного середовища.
- Поглиблення знань батьків про значення сюжетно-рольових ігор.
- Розвиток інтересу дітей до ігор.
- Бажання дітей гратися самостійно.
Кiлькiсть переглядiв: 717